Monday, 20 February 2012

impian yang lamaaaa lagi nak tercapai..

Sejak akhir-akhir ni aku makin bosan 
duduk kat rumah tak tahu nak buat apa..
Bosan tahap gilerlaaa
sampai 1 hari duk ngadap game je.

Setiap kali aku buka google mesti aku search 
CAKE. tak pon COOKIES
hmmmm....
Dulu aku suka buat biskut dari kek..
kek ni leceh sangat ,tak boleh silap sikit mesti tak jadi..
tapi biskut senang sekejap je dah siap..


Apa yang aku nak merepek 
kat sini bukan pasal kek ataupon biskut..
 tapi aku rindu kat OVEN lama aku hahahaha...
sebab nak buat kek ubi kayu laaa 
Die letopkan diri dia..
sob..sob..sob...

Aku selalu harapkan ada dapur cam MARTHA STEWART
syok owww semua lengkap.
Nak buat kek &biskut kejap je siap..
bila la nak dapat dapur cam tu kaan..

kalau dapat dapur camni..rajin ler aku ke dapur selalu...

Tengok set oven dia lengkapkan..

Tapi sejak OVEN kesayangan aku meletop.
terpaksa laaa aku beralih ke 
benda alah ni....

 periuk kukus...
hehehehe 
sejak aku guna periuk ni senang pulak kek aku nak jadi..
hahahaha ....!!!tak caya ??


nampak sedapkan....hehehehe.....


<<terima kasih MAT GEBU resepi kek ni sedap sgt >>

4 comments:

  1. kek tu nampak sedap..mmg handmade ey??pandainyee..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..amik resepi dari blog mat gebu...try la..
      ^.^

      Delete
  2. huuuuu...sedapnyerrrrr..nak jugak

    ReplyDelete