Monday 14 May 2012

Perhimpunan Hari Pekerja 2012

Assalamualaikum ...
Morning... ceriakan hari dengan senyuman.. 
(^_______________^)


Pada hari sabtu yang lepas Syarikat aku join 
Perhimpunan Hari Pekerja 2012.
bertempat di 
Malaysia Agro Exposition Park, Serdang(MAEPS).
Majlis dirasmikan oleh
YAB Dato’ Seri Mohd Najib Tun Razak.

Seramai 156 Syarikat dan agensi kerajaan seluruh Malaysia
telah ambil bahagian dalam acara tahun ini.
Dalam masa yang sama telah menghimpun 10,000 pekerja.

 Syarikat aku telah meraih NAIB JUARA 
kategori Kontinjen Terbaik.
 
Malas nak pot pet lebih layan gambar gambar ni yeee...


-jam 6.30 am dah berkumpul tau
tengok muka aku ceria kan...-

-colourfull kan.... -

-berkumpul tunggu makanan-

-ketibaan dato,semua nak salam aku je tak sampai tangan.-

-yang baju putih tu ramai yang bos2 besar tu..semangat...-

-ni bos besar bahagian bas...yeyyy menang-


-yaaaa piala ini aku yang punya...
tengok muka aku yang kelaparan +keletihan hilang makeup heee-

-ceeerr tengok kotak putih tu korang rasa apa??
muka bangga tuu-


-yeyyyyyyy PRASARANA bOLEH..!!-

3 comments:

  1. wah tahniah2.. bukan senang even nak dapatkan tempat ke 2

    ReplyDelete
  2. wahhhh...bestnyerrr..tahniah taw :)

    ReplyDelete