Sunday 11 March 2012

Fun fair wujud lagi...


Hari sabtu lepas aku pergi Sri Gombak...
melawat atok dan nenek..
(jauhkan aku punya kampung hehe..)
selalunya malam tu kitorang pergi pasar malam..
tapi kali ni mak aku ajak pergi FUN FAIR..
dah lama tu ...aku tak jejak ke fun fair ingatkan dah tak wujud dah..
so,dua orang adik aku tu EXCITED arr
 nak tahu pe yang ada kat fun fair tu..
yang buat kakak dia ni over excited..hahaha..

Ni aku panggil kete langgar..

masuk fun fair ni memang comfirm free...
tapi nak main permainan yang ada guna token..
1 token =RM2..
aku rasa rugi kalau maen
permainan bodoh-bodoh bila kene 2token..
so,adik aku Haiqal sangat berlagak..ajak aku naik
CRAZY surf (xsilap aku namanya)

sory pic ni tak clear..

korang nampak tak abg baju unggu tu..
aku benci dia..
hahahaha sumpah aku tak nak dah naik binatang alah tu..
mula-mula dia pusing ikot arah jam..
makin lama makin laju sampai punggung korang tak cecah seat..
aku ingatkan dia perlahan tu dah nak berhenti..
rupa-rupanya dia pusing ikot lawan jam pulak..
gilerrr....
mak ngan pakcik makcik aku kat bawah
dah gelak besar sampai batuk-batuk tengok kitorang..
tambah-tambah si Haiqal berlagak tadi.
dia turun dari seat terus lemah lutut..
hahahahha..
"sumpah abang haiqal tak nak naik dah..!"
hahahha...

Ni lagi gilerr...nasib tak naik..

 ni zaman kecik dulu comfirm naik.

penat main ni hadiah dia ciput jeee

Selain main game tu ada juga game macam teka nombor,
tangkap itik,tembak botol. dan macam lagi.
 tapi mak aku cakap tu dah umpama berjudi
sebab kita keluar duit tapi tak dapat apa-apa..



*rindu zaman kanak-kanak dengan arwah Jai*

token  free......klik sini..

No comments:

Post a Comment