Thursday 22 December 2011

DA'BABARIAN..

Hello..hari ni tetiba rasa nak update entry banyak2..
saje nak kongsi cerita apa yang sebelum ni aku tak tercerita,.boleh??
Baru-baru ni company aku ade buat tournament futsal
tetiba ada aku dipilih untuk memenuhkan kumpulan D'BABARIAN ni.
walaupon aku TAK PERNAH pon menjebakkan diri ke arah sukan tu tapi aku terima juga pelawaan mereka-mereka ini.
 Buat pengetahuan korang,kitorang semua ni kebanyakan tak pernah jumpa dan tak pernah training bersama ye..Tapi kami tetap boleh kalahkan team yang sememangnya team futsal dan champion sebelom ni..(erkk betul ke)
Yeyyy...cuba teka dapat no berapa???hahahha ayat kat atas tu bajet cam juara je kan..
ok sebenarnye group kitorang ni menang no 3..dari 4 kumpulan ye...ok aku ulang dari 4 kumpulan yeee...
ok kannn....

korang leh agak aku yang mana kan..so tak payah la peduli sangat dengan ketembaman(ade ekk ayat ni) aku tu ok..
cantikkan ....gambar macam juara je...hahahahha




Yeyyyy...Gooooo DA'BABARIAN.....Gambar ni semua hak milik..cik no5 yeeee..

p/s:tetiba rasa nak maen lagi futsal ni ....best..!!

No comments:

Post a Comment