Wednesday 21 December 2011

sayangi binatang...

ok ni entry kedua aku..
saja je nak share haiwan2 yang aku sayang 
dalam hidup aku..
(dah cam kenalkan family dah)
layan gambar2 ni ye...

 Nama:kimora leemonce
Jantina:jantan sejati
status:single
hakmilik:yang aku paling sayang
 Nama:jandy putih
Jantina:jantan selamanya
status:hubby memey
hakmilik:aku juga
 Nama:si kecik memey
Jantina;gegirl..
status:bini jandi siputih
hakmilik:adik bongsu aku.
Nama:Baby stoking
Jantina:Gegirl juga
status:single
Hakmilik:Adik Kedua aku  
 Nama:Stodeng debab
Jantina:Mat jantan
Status:minat kucing sebelah
Hakmilik:makcik aku
Nama:Ceplos(si Ratu cantik)
Jantina:Gegirl
Status:Single
Hakmilik:Makcik aku juga 
Nama:Bobo
Jantina:lupa laaa
Status:muda lagi..
Hakmilik:semua staff Rapid
Nama:Mak si Bobo(xde nama)
Jantina:comfirm la betina(kata mak kaann)
status:Janda
Hakmilik:staff rapid juga..
Banyakkan haiwan yang aku sayang..(^.^)...
 

No comments:

Post a Comment