Wednesday, 21 December 2011

Tetiba Rindu

Pagi tadi OTW pergi kerja 
aku terjumpa kucing comel sangat...
tetiba rindu kat kucing aku BABY...
Baby ni adik aku Jai yang bawa dia balik.
Jai jumpa Baby kat dalam enjin kereta..(jai keje mekanik)
waktu mula2 jai bawa baby ..
badan die penuh dengan minyak hitam
dan takot dengan orang..

 Tapi selepas seminggu je Baby dah manja..
tido pon nak atas riba orang...
Baby paling tak suka kalau kita sergah dia
ataupon renung mata dia..
comfirm dia akan kejar dan tarik rambut kita,,
hahahahaa...
tapi....
sekarang Baby dah tak de
sejak aku pakaikan dia rantai..
adik aku cakap dia dah kene curi...
sangat2 sedih coz xdapat nak tengok telatah dia lagi,...
Baby & kimora.
menggedix..
video

semuanya tinggal kenangan...

No comments:

Post a Comment