Sunday 8 January 2012

Anak ko Anak negro..!!

3Hari yang lepas mak aku mengurut ngan sorang makcik ni.Biasa la orang lepas bersalin mestila kene mengurut untuk buang segala angin dalam badan tu.Tetiba makcik ni buka cerita bila tengok adik baru aku.

Ada seorang kak dara tua ni(makcik tu yang panggil macam tu)umur 44 tahun berkerjaya tapi masih belum berkahwin.Dia teringin nak ada anak,pernah juga adik kandungnya sendiri berjanji nak serah anak yang dikandung tapi bila bersalin je terus tak jadi serah.Kecewa la juga si kak dara tua ni.So,memandangkan dia ada kemewahan sedikit dia layak untuk memohon ambil anak angkat disebuah pusat tutttt.

Minggu lepas kak dara tua tu dipanggil untuk buat pilihan baby mana yang nak diambil sebagai anak angkat.Kak dara tua ni ajak la makcik yang mengurut mak aku ni sebagai teman katanya dia tak tahu baby mana yang sihat.Sampai je diorang dipusat tu,mereka dibawa ke bilik baby.Ada 72 baby yang baru lahir.dan yang mengejutkan mereka hampir keseluruhan baby tu semua nya anak NEGRO .hanya 2-3 baby sahaja dari cina dan india.

 
-pinjam cik google-




Sangat memalukan bila makcik tu cerita pusat tu kebanyakannya dari pelajar kolej dan yang pasti pelajar MELAYU kita.Aku terfikir juga macam mana diorang boleh terfikir nak kat warga hitam tu.Bila tanya alasannya sama sebab KEMEWAHAN yang si pak hitam ni mampu bagi.Bayangkan baru 1 pusat ada 72 baby dari baka NEGRO tu.belum lagi pusat2 lain.ish...ish...tambah lagi pe yang aku dengar di negara kita sahaja ada 4000+ kelahiran dari baka NEGRO (xpasti lagi).waallahualam..

 -pinjam cik google-

Apa yang aku kongsikan ni..aku harap pada yang rasa2 nak try ngan si pakhitam tu.tolongla lupakan rugi sangat bila diri tu diorang dah puas guna diorang akan buang kita ni macam sampah..waktu tu menyesal pon dah tak guna lagi...

.
p/s:rasa-rasanya akan datang comfirm anak melayu dipinggirkan sebab tubuhnya geng anak NEGRO!!dan xmungkin juga PM kita akan datang pon anak NEGRO!!ahaksss..

7 comments:

  1. waaah..org melayu kite makin maju, pandai wat anak international..nak yg ade rupe2 mix ajer. huh!

    ReplyDelete
  2. kannnnn...melayu sekarang die xnk..

    ReplyDelete
  3. erk! yeke.mintak simpang lah.hmm hye,dtg balik.selalu singgah n komen2 yek =)

    ReplyDelete
  4. salam pekenalan ..hrmm apa nak jadi dengan dunia sekarang ..cian baby tu semua ..

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan..subhanallah..sampai macam tu sekali anak gadis melayu kita diperdaya ye..kesinannya..semoga kita semua dijauhi dari perkara buruk camni..

    ReplyDelete
  6. Aku punya kakak pon beranak anak negro, muka dia selamba je macam takde malu, tapi kita sekeluarga yg rasa malu, jadi perbualan mulut org. Ni budak tu kecil lagi dah besar nanti lagi macam-macam problem, busuk2 kalau anak melayu walaupon luar nikah lain tak jadi diperhatikan masyarakat. Budak tu pon kesian tak bersalah yg org tua ni tak berakal ikut nafsu je.

    ReplyDelete
  7. itu bukan perempuan tapi betina...harap maklum :)

    ReplyDelete